Analýza konkurenční strategie firmy – Ivana Víchová
Ivana Víchová
Diplomová práce
Analýza konkurenční strategie firmy
Analysis of the competitive strategy of the company
Anotace:
Cílem práce bylo sestavit konkurenční strategii vybrané společnosti, která působí na trhu konstrukčních a montážních firem se specializací na automobilový průmysl. Aby mohla být tato konkurenční strategie sestavena, bylo vybráno pět dalších firem, které působí též na trhu konstrukčních a montážních firem. Práce se zabývá analýzami ekonomických a obecných dat všech společností, které jsou následně použity …víceAbstract:
The aim of the thesis was to compile the competitive strategy of a selected company operating on the market of construction and assembly companies specializing in the automotive industry. In order for this competitive strategy to be compiled, five other companies were selected and they also operate in the construction and assembly companies market. The thesis deals with analyzes of economic and general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Mezipodnikové srovnání společnosti DMC management consulting s.r.o. s konkurencí na základě finačních výkazů
Dominik Tejnor -
Nedokonalá konkurence na poštovním trhu
Andrea Suchopárová -
Konkurence jako faktor efektivnosti v oblasti služeb nakládání s odpady
Jana Ostrihoňová -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Vliv konkurence na úspěch podniku
Jan Šindelář -
Dopady globální ekonomiky a působení konkurence na obchodní firmy v České republice
Martin Cakl -
Analýza konkurence ve vybrané firmě
Eliška Smutná -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva