Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství – Bc. Aneta Marečková
Bc. Aneta Marečková
Master's thesis
Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství
Marketing recommendations for the wine business sector
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast prodeje a nákupu vína na internetu. Jejím hlavním cílem je navrhnout marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství v České republice v oblasti online prodeje s využitím nástrojů online marketingu. Práce představuje problematiku e-commerce, vinařského marketingu a spotřebitelského chování při nákupu vín. Vlastní práce zahrnuje orientační analýzu daných …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of buying and selling wine on the internet. Its main objective is to propose marketing recommendations for the wine business sector in the Czech Republic in the area of online selling and online marketing. The thesis presents the issues of e-commerce, wine marketing and consumer behaviour in wine purchasing. The practical part includes a secondary analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Jakub Šácha, Ph.D.
- Reader: Kateřina Žáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREČKOVÁ, Aneta. \textit{Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/2lzkgw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar