Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství – Bc. Aneta Marečková
Bc. Aneta Marečková
Master's thesis
Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství
Marketing recommendations for the wine business sector
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast prodeje a nákupu vína na internetu. Jejím hlavním cílem je navrhnout marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství v České republice v oblasti online prodeje s využitím nástrojů online marketingu. Práce představuje problematiku e-commerce, vinařského marketingu a spotřebitelského chování při nákupu vín. Vlastní práce zahrnuje orientační analýzu daných …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of buying and selling wine on the internet. Its main objective is to propose marketing recommendations for the wine business sector in the Czech Republic in the area of online selling and online marketing. The thesis presents the issues of e-commerce, wine marketing and consumer behaviour in wine purchasing. The practical part includes a secondary analysis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Jakub Šácha, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Žáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar