Zážitkový marketing v produktech cestovního ruchu turistického informačního centra ve Voticích – Bc. Jana VRŇÁKOVÁ
Bc. Jana VRŇÁKOVÁ
Diplomová práce
Zážitkový marketing v produktech cestovního ruchu turistického informačního centra ve Voticích
Event marketing and its part in formation of products of tourism at tourist informative centre in Votice
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bylo navrhnout konkrétní produkt cestovního ruchu. Tohoto cíle bylo dosaženo na základě zhodnocení současné nabídky zážitkových akcí konaných na Voticku a zhodnocení poptávky, prostřednictvím dotazníkového šetření mezi obyvateli Votic, obyvateli okolních vesnic a návštěvníků. Neméně významně přispělo k tvorbě vhodného produktu také hodnocení odborníků oblastí souvisejících …víceAbstract:
The main purpose of this work was proposing of tourism trade product. This aim was achieved by research supply of events, which take place in Votice region and also finding out of demand on a basic of questionary research. The evalution of the experts from the areas related to product also contributed to the creation of an appropriate product. All those observations leaded to the creation of product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Zveřejnit od: 29. 4. 2009
Identifikátor:
12177
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: doc. JUDr. Ludmila Novacká, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRŇÁKOVÁ, Jana. \textit{Zážitkový marketing v produktech cestovního ruchu turistického informačního centra ve Voticích}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/2m2tj6/.
Jak správně citovat práci
VRŇÁKOVÁ, Jana. Zážitkový marketing v produktech cestovního ruchu turistického informačního centra ve Voticích. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Řízení jakosti v podnicích cestovního ruchu aplikované na Zámecký penzion a Turistické informační centrum ve Valašském Meziříčí
Pavla Němcová -
Turistické informační centrum města Ústí nad Orlicí - trendy v návštěvnosti
Andrea DUŠKOVÁ -
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Julie Konečná -
Budoucnost turistických informačních center v turistické oblasti Budějovicka
Sujová Sujová -
Turistické informační centrum Moravské Budějovice
Blanka Paulová -
INFORMAČNÍ A TURISTICKÉ CENTRUM K POUTNÍMU KOSTELU SV. JANA NEPOMUCKÉHO NA ZELENÉ HOŘE
Markéta Laštovičková -
Hodnocení procesu certifikace turistických informačních center jako nástroje pro zkvalitnění jejich služeb a rozvoje cestovního ruchu: příklad turistické oblasti Český ráj
Dana Nastoupilová -
Informační centrum Jizerských hor-střediska Bedřichov v Jizerských horách a Janov
Markéta KUČEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva