Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech – Ivo KAŇOVSKÝ
Ivo KAŇOVSKÝ
Bachelor's thesis
Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech
Specificity and effectiveness of visual instruments of sales promotion in supermarkets
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze účinnosti vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech v České republice. Cílem práce bylo zjistit, jaké prostředky se v současné době v hypermarketech využívají, jaká je jejich efektivita a na základě marketingového výzkumu navrhnout společnosti Soare sekt co nejvýhodnější marketingovou komunikaci podpory v místě prodeje. Jedna z částí práce se také …moreAbstract:
The bachelor thesis analyzes efficiency of visual aids of sales promotion in hypermarkets in the Czech Republic. The thesis is focused on finding the means of sale currently used in the hypermarkets and their efficiency. Based on the marketing research the best way of sales promotion will be suggested to Soare sekt copany. Part of the thesis deals with the submitters of POP materials point of view …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13668
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŇOVSKÝ, Ivo. \textit{Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/2m5ec5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAŇOVSKÝ, Ivo. Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Veronika Švecová