Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron – Zuzana Plachá
Zuzana Plachá
Bakalářská práce
Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron
Digital Marketing Strategy for Online Ticketing Development: A Case Study
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá digitální marketingovou strategií společnosti NFCtron, jejíž cílem je zvýšení povědomí o možnosti využití platformy NFCtron Tickets pro online předprodej vstupenek a případný nárůst klientů v oblasti ticketingu v České republice a na Slovensku. Bakalářská práce se zaměřuje pouze na oblast ticketingu a na zcela první kampaň, kterou technologický startup NFCtron pro toto téma …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the digital marketing strategy of the company NFCtron, which aims to increase awareness of the possibility of using the NFCtron Tickets platform for online ticket presales and potential growth in the ticketing clientele in the Czech Republic and Slovakia. The bachelor thesis focuses only on the area of ticketing and the very first campaign that the technology startup …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92068
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Klára Levá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku
Andrea Bachmanová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová kampaň společnosti Wood-Mizer CZ s.r.o.
Martin Melník -
Online marketingová kampaň restaurace X
Filip Kučaba -
Online marketingová kampaň vybrané organizace
Nela Šrettrová