Zuzana Plachá

Bakalářská práce

Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron

Digital Marketing Strategy for Online Ticketing Development: A Case Study
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá digitální marketingovou strategií společnosti NFCtron, jejíž cílem je zvýšení povědomí o možnosti využití platformy NFCtron Tickets pro online předprodej vstupenek a případný nárůst klientů v oblasti ticketingu v České republice a na Slovensku. Bakalářská práce se zaměřuje pouze na oblast ticketingu a na zcela první kampaň, kterou technologický startup NFCtron pro toto téma …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the digital marketing strategy of the company NFCtron, which aims to increase awareness of the possibility of using the NFCtron Tickets platform for online ticket presales and potential growth in the ticketing clientele in the Czech Republic and Slovakia. The bachelor thesis focuses only on the area of ticketing and the very first campaign that the technology startup …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
  • Vedoucí: Antonín Pavlíček
  • Oponent: Klára Levá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92068

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Informační média a služby