Zuzana Plachá

Bachelor's thesis

Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron

Digital Marketing Strategy for Online Ticketing Development: A Case Study
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá digitální marketingovou strategií společnosti NFCtron, jejíž cílem je zvýšení povědomí o možnosti využití platformy NFCtron Tickets pro online předprodej vstupenek a případný nárůst klientů v oblasti ticketingu v České republice a na Slovensku. Bakalářská práce se zaměřuje pouze na oblast ticketingu a na zcela první kampaň, kterou technologický startup NFCtron pro toto téma …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the digital marketing strategy of the company NFCtron, which aims to increase awareness of the possibility of using the NFCtron Tickets platform for online ticket presales and potential growth in the ticketing clientele in the Czech Republic and Slovakia. The bachelor thesis focuses only on the area of ticketing and the very first campaign that the technology startup …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2024
  • Supervisor: Antonín Pavlíček
  • Reader: Klára Levá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92068