Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron – Zuzana Plachá
Zuzana Plachá
Bachelor's thesis
Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron
Digital Marketing Strategy for Online Ticketing Development: A Case Study
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá digitální marketingovou strategií společnosti NFCtron, jejíž cílem je zvýšení povědomí o možnosti využití platformy NFCtron Tickets pro online předprodej vstupenek a případný nárůst klientů v oblasti ticketingu v České republice a na Slovensku. Bakalářská práce se zaměřuje pouze na oblast ticketingu a na zcela první kampaň, kterou technologický startup NFCtron pro toto téma …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the digital marketing strategy of the company NFCtron, which aims to increase awareness of the possibility of using the NFCtron Tickets platform for online ticket presales and potential growth in the ticketing clientele in the Czech Republic and Slovakia. The bachelor thesis focuses only on the area of ticketing and the very first campaign that the technology startup …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92068
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2024
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Klára Levá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLACHÁ, Zuzana. \textit{Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2m7kp7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Informační média a služby
Theses on a related topic
-
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku
Andrea Bachmanová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová kampaň restaurace X
Filip Kučaba -
Online marketingová kampaň vybrané organizace
Nela Šrettrová -
Online marketingová kampaň Randstad HR Solutions s.r.o.
Michaela Valová