Vliv a význam četby beletrie jako doplňujícího prostředku vyučování – Adéla Křížová
Adéla Křížová
Bachelor's thesis
Vliv a význam četby beletrie jako doplňujícího prostředku vyučování
The influence and significance of reading fiction as a complementary mean of teaching
Anotácia:
Hlavním cílem práce je zjistit jaký vliv má četba autentické literatury jako doplňkového prostředku vyučování ve školách. Součástí práce je rovněž návrh na koncept výukového plánu, který zařazuje četbu a práci s doprovodnými texty do vyučovacích hodin na středních školách.Na základě dotazníkového šetření bude definována autentická četba zvoleného vzorku žáků střední školy. Následný pedagogický experiment …viacAbstract:
The main goal of this thesis is to find out what effect the reading of authentic literature has as an supplementary resource of teaching in schools. Part of the work is also a scheme for the concept of the curriculum, which includes reading and working with supporting texts in high school classes. Based on the survey will be defined an authentic reading of a selected sample of high school students …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Michal Čuřín, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Vojtěch Veselý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání, Historie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Developing Young Learners’ Speaking Fluency Through Authentic Tasks
Bára Půčková -
Using Authentic Literature with Teenagers
Petra Rozbrojová -
Use of Authentic Storybooks in Primary EFL Classes
Eliška Vintrová -
Authentic Language in ELT Classes
Milan TULEK -
The Implementation of Authentic Listening Materials at a B1+ Level EFL Class
Katrin Jongepierová -
ESL Teaching using Authentic Materials: Impact of English TV Series on Motivation and Skills in Czech Upper-Secondary Students
Kateřina Folvarčná -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
24. 6. 2022
Kohout, J.
24. 6. 2022