Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách – Bc. Milan Bartoň
Bc. Milan Bartoň
Bakalářská práce
Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách
Phenomenon of proffesional sport in digital games
Anotace:
Práce se zabývá historickou sondou tzv. elektronického sportu či progamingu, což je fenomén spjatý s digitálními hrami fungující podobně jako profesionální sportovci v jiných sportech. Cílem práce je zmapovat progaming, jeho historické milníky a vlivy, které ho formovaly do dnešní podoby. Práce se pokouší identifikovat zájmová a funkční ohniska elektronického sportu po celém světěAbstract:
The thesis is dealing with historical probe of so called electronic gaming or progaming, which is phenomenon connected with digital games functioning similarly to professional players in other sports. The aim of this thesis is to map progaming, its historical milestones and influences, which formed it to current shape. The thesis is trying to identify interest and functional focus of electronic gaming …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qzmi8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: Mgr. Tomáš Bártek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA -
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Kateřina HAJDOVÁ -
Korejský esport po roce 2010 - případová studie hry League of Legends
Kateřina KLIČKOVÁ