Bc. Milan Bartoň

Bakalářská práce

Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách

Phenomenon of proffesional sport in digital games
Anotace:
Práce se zabývá historickou sondou tzv. elektronického sportu či progamingu, což je fenomén spjatý s digitálními hrami fungující podobně jako profesionální sportovci v jiných sportech. Cílem práce je zmapovat progaming, jeho historické milníky a vlivy, které ho formovaly do dnešní podoby. Práce se pokouší identifikovat zájmová a funkční ohniska elektronického sportu po celém světě
Abstract:
The thesis is dealing with historical probe of so called electronic gaming or progaming, which is phenomenon connected with digital games functioning similarly to professional players in other sports. The aim of this thesis is to map progaming, its historical milestones and influences, which formed it to current shape. The thesis is trying to identify interest and functional focus of electronic gaming …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Oponent: Mgr. Tomáš Bártek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta