Pavlína Peřinová

Diplomová práce

Regionální analýza při tvorbě prodejních plánů

The Use of Regional Analysis in Sales Plan Creation
Anotace:
Jasně stanovené prodejní plány jsou něco, bez čeho se žádný obchod v dnešní době neobejde. Měla by v nich být zakomponována situace na daném trhu, zejména jeho specifika, konkurence a faktory, které ho ovlivňují. Úzká spolupráce s marketingovým oddělením je v tomto směru v dnešní globální době neodmyslitelná. Správné zmapování trhu, odlišnosti v jednotlivých regionech a následná tvorba relevantních …více
Abstract:
Clearly defined sales plans are crucial for any business nowadays. Particular market situation, main competitors and key factors all of these should be taken into consideration when creating a relevant sales plan. In today`s global society the cooperation of marketing and sales department is unavoidable. Knowing the exact market situation and regional differences to create a relevant plan is important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 11. 2011
  • Vedoucí: Jaroslav Macháček
  • Oponent: Tatiana Chytrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29116

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionalistika a veřejná správa