Mgr. Jana TULACHOVÁ

Master's thesis

Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené

Actual Babyboom in marketing communication - communication with the target group of mothers on maternity leave.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikací s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené. Zaměřuje se na matky s dětmi do věku 3 let z pohledu nabídky služeb zaměřených na vol-nočasové aktivity. Cílem práce je zjistit, jaká média a způsoby komunikace tato skupina upřednostňuje a odkud čerpá informace při výběru služby pro děti. Dále se snaží odpovědět na otázky, jak ovlivňují životní styl a příjem rodiny …more
Abstract:
This Diploma thesis addresses the communication with a target group of mothers on ma-ternity leave. Is focusing on mothers with children up to 3 years old from the view of ser-vices for leisure activities. The aim of the thesis is identify which media, what kind of communication this group prefer and how these services influent thein lifestyle and house-hold income. Part of the analysis is also findings …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10638

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009
  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TULACHOVÁ, Jana. Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.