Vinařská turistika jako specifická forma cestovního ruchu – Petr Bašta
Petr Bašta
Bakalářská práce
Vinařská turistika jako specifická forma cestovního ruchu
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu programu, zaměřeného na vinařskou turistiku, pro hosty Penzionu U Hrádku v Lukově u Znojma. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z marketingu, pojem cestovní ruch, včetně jeho specifické části vinařské turistiky. Praktická část začíná seznámením s Penzionem U Hrádku. Dále je provedena analýza současného …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on creating a program proposal aimed at wine tourism for the guests of the boarding house “U Hrádku” in Lukov near Znojmo. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the basic terms of marketing are explained, e.g. tourism and wine tourism. The practical part first presents the boarding house “U Hrádku”. Next, the analysis of the current state is performed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/2mgr14/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŠTA, Petr. \textit{Vinařská turistika jako specifická forma cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/2mgr14/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace penzionu Africa House
Zuzana Gabrielová -
Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat
Markéta Burešová -
Adaptace marketingového mixu restaurace Steak House K1 během pandemie covid-19
Sabina Ballonová-Mierná -
Nové trendy v ubytování – případová studie podnikatelského investičního záměru „tiny house“
Magdaléna Kotrčová -
Wine and Wine Production from the Marketing Point of View
Anna Malakhova -
Marketing Strategy in Wine Tourism in Republic of Moldova
Marina Namestnic -
Marketing vinařského cestovního ruchu v ČR
Jan Milner -
Návrh marketingové strategie pro penzion
Viktória Šušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva