Vinařská turistika jako specifická forma cestovního ruchu – Petr Bašta
Petr Bašta
Bachelor's thesis
Vinařská turistika jako specifická forma cestovního ruchu
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu programu, zaměřeného na vinařskou turistiku, pro hosty Penzionu U Hrádku v Lukově u Znojma. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z marketingu, pojem cestovní ruch, včetně jeho specifické části vinařské turistiky. Praktická část začíná seznámením s Penzionem U Hrádku. Dále je provedena analýza současného …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on creating a program proposal aimed at wine tourism for the guests of the boarding house “U Hrádku” in Lukov near Znojmo. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the basic terms of marketing are explained, e.g. tourism and wine tourism. The practical part first presents the boarding house “U Hrádku”. Next, the analysis of the current state is performed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2013
Identifier:
http://theses.cz/id/2mgr14/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAŠTA, Petr. \textit{Vinařská turistika jako specifická forma cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Available from: https://theses.cz/id/2mgr14/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace penzionu Africa House
Zuzana Gabrielová -
Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat
Markéta Burešová -
Nové trendy v ubytování – případová studie podnikatelského investičního záměru „tiny house“
Magdaléna Kotrčová -
Adaptace marketingového mixu restaurace Steak House K1 během pandemie covid-19
Sabina Ballonová-Mierná -
Wine and Wine Production from the Marketing Point of View
Anna Malakhova -
Marketing Strategy in Wine Tourism in Republic of Moldova
Marina Namestnic -
Marketing vinařského cestovního ruchu v ČR
Jan Milner -
Návrh marketingové strategie pro penzion
Viktória Šušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights