Denisa Skálová

Master's thesis

Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku

Media strategy trends with focus on the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku poskytuje čtenáři ucelený přehled o využívání médií v marketingové komunikaci a trendech v této oblasti, doplněný o pohled do blízké budoucnosti. Cílem diplomové práce je provedení analýzy současných trendů v oblasti mediálních strategií, zjištění, zda se podíl nových médií v rámci mediamixu bude dále zvyšovat a také porovnání …more
Abstract:
The thesis Media strategy trends with focus on the Czech Republic provides the reader with a comprehensive overview of the use of media in marketing communications and trends in this area, complemented with future perspectives. The thesis aims to analyze the current trends in media strategies, to determine whether the new media share in the mediamix will continue to grow and also to compare global …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2015
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Pavel Heřmanský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44454