Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku – Denisa Skálová
Denisa Skálová
Master's thesis
Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku
Media strategy trends with focus on the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku poskytuje čtenáři ucelený přehled o využívání médií v marketingové komunikaci a trendech v této oblasti, doplněný o pohled do blízké budoucnosti. Cílem diplomové práce je provedení analýzy současných trendů v oblasti mediálních strategií, zjištění, zda se podíl nových médií v rámci mediamixu bude dále zvyšovat a také porovnání …moreAbstract:
The thesis Media strategy trends with focus on the Czech Republic provides the reader with a comprehensive overview of the use of media in marketing communications and trends in this area, complemented with future perspectives. The thesis aims to analyze the current trends in media strategies, to determine whether the new media share in the mediamix will continue to grow and also to compare global …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44454
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2015
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Pavel Heřmanský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44454
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Dynamics and trends of e-commerce in Czech Republic and Slovakia
Karol Guláš -
Výstavy a symposia „Hi-Tech/Umění“ v Brně v letech 1992 – 1997 v kontextu výstav umění nových médií v České republice
Eliška Fajkusová -
Role médií v každodenním životě českých seniorů žijících v domácím prostředí
Anna Břoušková -
Obraz Benešových dekretů v českých médiích v letech 1995 - 1999
Veronika Brožová -
Podnikání v konceptu Průmyslu 4.0. a Průmyslu 5.0. u MSP v ČR působících v oblasti výroby komponent pro automobilové společnosti
Michal Najdr -
Ústavněprávní aspekty vlivu státu na nezávislost médií v České republice a v Polsku
Klara DUDA -
Trendy využívání hotelových rezervačních systémů v České republice
Karolína Grollová