Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku – Denisa Skálová
Denisa Skálová
Master's thesis
Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku
Media strategy trends with focus on the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku poskytuje čtenáři ucelený přehled o využívání médií v marketingové komunikaci a trendech v této oblasti, doplněný o pohled do blízké budoucnosti. Cílem diplomové práce je provedení analýzy současných trendů v oblasti mediálních strategií, zjištění, zda se podíl nových médií v rámci mediamixu bude dále zvyšovat a také porovnání …viacAbstract:
The thesis Media strategy trends with focus on the Czech Republic provides the reader with a comprehensive overview of the use of media in marketing communications and trends in this area, complemented with future perspectives. The thesis aims to analyze the current trends in media strategies, to determine whether the new media share in the mediamix will continue to grow and also to compare global …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44454
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Pavel Heřmanský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44454
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
The Development of Media in the 20th century
Rustam Makhmudov -
Dynamics and trends of e-commerce in Czech Republic and Slovakia
Karol Guláš -
Achieving healthy growth of FMCG company under promo pressure and promo hunting trends in the Czech Republic
Serhiy Bobrytskyy -
Výstavy a symposia „Hi-Tech/Umění“ v Brně v letech 1992 – 1997 v kontextu výstav umění nových médií v České republice
Eliška Fajkusová -
Role médií v každodenním životě českých seniorů žijících v domácím prostředí
Anna Břoušková -
Obraz Benešových dekretů v českých médiích v letech 1995 - 1999
Veronika Brožová -
Podnikání v konceptu Průmyslu 4.0. a Průmyslu 5.0. u MSP v ČR působících v oblasti výroby komponent pro automobilové společnosti
Michal Najdr