Optimalizace obchodní strategie maloobchodní prodejny – Ekaterina Evgenyeva
Ekaterina Evgenyeva
Bachelor's thesis
Optimalizace obchodní strategie maloobchodní prodejny
Retail store business strategy optimization
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na optimalizaci obchodní strategii ma-loobchodní prodejny především na úrovni obchodní, personální a marketingové. V první časti jsou definovaná strategie, její úrovně, funkce a specifika. Ve druhé části probíhá analýza současného stavu prodejny, zkoumání sou-vislosti mezi jednotlivými proměnnými pomoci analyzování časových řad, sesta-vování univerzálního vzorce pro …moreAbstract:
This bachelor's thesis is focused on optimization of business strategy in retail store, especially on the business, personal and mar-keting level. The first part defines strategy, its levels, functions and specifics. The second part analyzes the current state of the store, examines the connections be-tween the variables by analyzing the time series, compiling a universal formula for the calculation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Martin Machay, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
EVGENYEVA, Ekaterina. \textit{Optimalizace obchodní strategie maloobchodní prodejny}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/2mn7ww/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Algoritmické obchodní strategie
Petr Kouba -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Návrh obchodní strategie firmy Autoelektrik spol. s r.o.
Milan Závodník -
Pasivní obchodní strategie založené na P/E
Michal Marčišin -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen
Tatiana Taran
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights