Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku – Kristína Stránská
Kristína Stránská
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Consumer behavior of Generation Z and draft of marketing communication for selected brand.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy spotřebitelského chování zejména Generace Z v kontextu dalších spotřebitelských generací, poukázat na problematiku konzumního životního stylu, který má značný dopad na kvalitu životního prostředí a přinést doporučení vybrané značce, jaké nástroje v marketingové komunikaci používat pro lepší komunikaci s Generací Z.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is based on the analysis of consumer behavior, especially Generation Z in the context of other consumer generations, to point out the issue of consumer lifestyle, which has a significant impact on the quality of the environment and to make recommendations for selected brands. Generation Z.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Martin Přibyl, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRÁNSKÁ, Kristína. \textit{Spotřebitelské chování generace Z~a~návrh marketingové komunikace pro vybranou značku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/2moivu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Spotřebitelské chování generace Y v gastroturismu ČR
Pavla Nekolná -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem
Ester Holatová -
Spotřebitelské chování generace Y na bankovním trhu
Viktoriia PETRENKO