Analýza propojení sféry umění (kultury) a byznysu ve Velké Británii – Bc. Martin Kašpar, BA
Bc. Martin Kašpar, BA
Diplomová práce
Analýza propojení sféry umění (kultury) a byznysu ve Velké Británii
Analysis of the connection between arts (culture) and business in Great Britain
Anotace:
Myšlenka postupného sbližování sféry umění (kultury) a byznysu je hluboce zakotvena do anglosaského prostředí, konkrétně tedy i Velké Británie. V současné době jsme svědky postupné transformace z tradičního korporátního sponzoringu umění a kultury směrem k vytváření partnerství založených na platformě Arts and Business (Business and Arts). Může se tedy již zdát, že tradiční chápaní pojmu sponzorství …víceAbstract:
The idea of progressive alignment of the sphere of art (culture) is deeply rooted in Anglo-Saxon environment, specifically also Great Britain. We are currently witnessing a gradual transformation from a traditional corporate sponsorship of arts and culture in the creation of partnerships based on a platform of Arts and Business (Business and Arts). It can therefore seem that the traditional understanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e0dgx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: Marta Smolíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Analýza procesu snahy o zapsání třeboňské rybniční soustavy do seznamu světového kulturního dědictví UNESCO - analýza neúspěchu
Stanislav Krejčí -
Obsahová analýza profilů českých měst na sociální síti
Karla Foltisová -
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích
Natálie Ciencialová -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
Obsahová analýza databází učebních úloh STEM se zaměřením na geografii, matematiku a moderní technologie
Tereza Šimčíková -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Simona Loňková -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Lanc Lanc -
Obsahová analýza vybraných čítanek pro 9. ročník ZŠ
Eliška Michalcová