Michaela Pospíšilová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum horských bud v Krkonoších

Marketing Research of Chalets in the Giant Mountains
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapování nejznámějších horských bud v Krkonoších. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí a to teoretické a z praktické části. V teoretické části je daná problematika sledována z pohledu pojmů a definic. Praktická část věnuje pozornost zanalyzování jednotlivých horských bud v Krkonoších od minulosti po současnost. V dílčích částech je pozornost zaměřena také na problémy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.