Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky – Bc. Jiří Horák
Bc. Jiří Horák
Diplomová práce
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Information Literacy in Lifelong Learning of Children Aged from Ten to Twelve Years Old: Methodology Concept Suggestion
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vzdělávání dětí od deseti do dvanácti let v oblasti informační gramotnosti a navrhuje koncept metodiky pro jejich vzdělavatele v rámci celoživotního vzdělávání. Nejprve je uvedena základní terminologie, dále je uvedeno hledisko informační gramotnosti v českém a zahraničním prostředí. Následně jsou uvedeny tři části, které jsou důležité pro tvorbu konceptu vzdělávacího …víceAbstract:
Thesis focuses on education of children from ten to twelve years old in the field of information literacy and proposes a methodology concept for their educators in the framework of lifelong learning. First, the basic terminology is described, then there is a view of information literacy in the Czech and foreign environment introduced. Subsequently, there are three parts that are important for creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ujvzs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Mimoškolní vzdělávání referenčních knihovníků; návrh modelu jejich vzdělávání
Marta Pavlovská -
Výuka základů první pomoci v zájmových útvarech pro mimoškolní vzdělávání
Eva Dvořáková -
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková -
Mimoškolní vzdělávání jako cesta ke studiu střední odborné školy
Oldřich Karlíček -
Mimoškolní vzdělávání knihovníků a informačních pracovníků
Markéta Kukrechtová -
Motivace pro mimoškolní vzdělávání anglického jazyka v reflexi studentů ekonomicky aktivních a studujících
Lenka Nečasová -
Informační akademie (mimoškolní vzdělávání dospělých v Knihovně Kroměřížska)
Kamila Brablíková -
Information and media literacy of seniors from an information seeking perspective
Lucie Trampotová