Marketing policy in the tourism sector in times of terror – Bahri Beqiri
Bahri Beqiri
Doctoral thesis
Marketing policy in the tourism sector in times of terror
Marketing policy in the tourism sector in times of terror
Abstract:
Tato práce se zabývá tématem krizového řízení v cestovním ruchu. Současná vědecká literatura nabízí mnoho informací o fázích před krizí a během ní, ale nevěnuje se dostatečná pozornost fázím následujícím po krizích. Hlavním cílem této disertační práce je proto určit vhodná opatření, která by měly subjekty v cestovním ruchu přijmout ve fázi po krizi. Zvláštní důraz je kladen na komunikační řetězec …moreAbstract:
This work deals with the topic of crisis management in the torism industry. The current scientific literature offers a lot of information about the phases before and during a crisis, but insufficient attention is paid to the after-crisis stages. Therefore, the main objective of this dissertation is to identify appropriate measures to be taken by tour operators in the post crisis stage. Special focus …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEQIRI, Bahri. \textit{Marketing policy in the tourism sector in times of terror}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/2n53ao/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Business Management and Economics
Theses on a related topic
-
Strategický záměr provozovatele služeb cestovního ruchu
Martin Chytil -
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Daniel Šlais -
Dopad pandemie COVID-19 na vybrané subjekty cestovního ruchu na Jihlavsku
Viktorie Špejtková -
Atraktivnost segmentu LGBTQ pro provozovatele ubytovacích zařízení ve vybrané destinaci cestovního ruchu
Žaneta Vorlová -
Hodnocení kvality služeb cestovního ruchu v turistickém regionu Vysočina se zaměřením na letní rekreaci a turistiku
Tereza Dašková -
Komunikace v managementu služeb
Lucia Šťastná -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku
Barbora Diheneščiková