Marketing policy in the tourism sector in times of terror – Bahri Beqiri
Bahri Beqiri
Doctoral thesis
Marketing policy in the tourism sector in times of terror
Marketing policy in the tourism sector in times of terror
Anotácia:
Tato práce se zabývá tématem krizového řízení v cestovním ruchu. Současná vědecká literatura nabízí mnoho informací o fázích před krizí a během ní, ale nevěnuje se dostatečná pozornost fázím následujícím po krizích. Hlavním cílem této disertační práce je proto určit vhodná opatření, která by měly subjekty v cestovním ruchu přijmout ve fázi po krizi. Zvláštní důraz je kladen na komunikační řetězec …viacAbstract:
This work deals with the topic of crisis management in the torism industry. The current scientific literature offers a lot of information about the phases before and during a crisis, but insufficient attention is paid to the after-crisis stages. Therefore, the main objective of this dissertation is to identify appropriate measures to be taken by tour operators in the post crisis stage. Special focus …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsDoctoral programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Strategický záměr provozovatele služeb cestovního ruchu
Martin Chytil -
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Daniel Šlais -
Dopad pandemie COVID-19 na vybrané subjekty cestovního ruchu na Jihlavsku
Viktorie Špejtková -
Atraktivnost segmentu LGBTQ pro provozovatele ubytovacích zařízení ve vybrané destinaci cestovního ruchu
Žaneta Vorlová -
Hodnocení kvality služeb cestovního ruchu v turistickém regionu Vysočina se zaměřením na letní rekreaci a turistiku
Tereza Dašková -
Komunikace v managementu služeb
Lucia Šťastná -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku
Barbora Diheneščiková