Self-efficacy, testová úzkost a školní prospěch u žáků druhého stupně ZŠ – Monika LANDKAŠOVÁ
Monika LANDKAŠOVÁ
Bakalářská práce
Self-efficacy, testová úzkost a školní prospěch u žáků druhého stupně ZŠ
Self-efficacy, test anxiety and school grades in older school-age children
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vztahy mezi self-efficacy, testovou úzkostí a školním prospěchem. Teoretická část je věnována vymezení jednotlivých komponent a popsáním teoretických východisek jejich vzájemných vztahů. Pro výzkumnou část byl s ohledem na povahu výzkumného cíle zvolen kvantitativní přístup. Výzkumný soubor tvořilo 290 respondentů - žáků druhého stupně čtyř základních škol Moravskoslezského …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines the relationships between self-efficacy, test anxiety, and school performance. The theoretical section is devoted to defining each component and describing the theoretical underpinnings of their interrelationships. For the research part, a quantitative approach was chosen. The research sample consisted of 290 respondents - second grade pupils of four primary schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANDKAŠOVÁ, Monika. Self-efficacy, testová úzkost a školní prospěch u žáků druhého stupně ZŠ. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Klára Trčková -
Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku
Klára Tylšarová -
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků
Tereza Humenská -
Vnímaná vlastní účinnost klíčových pracovníků v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc.
Jana Stratilová -
Peer aktivity jako prostředek podpory vnímané vlastní účinnosti
Lenka Cirhanová -
Vnímaná vlastní účinnost (self-efficacy) a pracovní výkonnost
Štěpán Markvart -
Souvislost orientace na budoucnost a vnímané vlastní účinnosti v pozdní adolescenci
Michaela Kotasová -
Vnímání vlastní účinnosti pracovníků Úřadu práce ČR při práci s nezaměstnanými
Zita Alánová