Monika LANDKAŠOVÁ

Bakalářská práce

Self-efficacy, testová úzkost a školní prospěch u žáků druhého stupně ZŠ

Self-efficacy, test anxiety and school grades in older school-age children
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vztahy mezi self-efficacy, testovou úzkostí a školním prospěchem. Teoretická část je věnována vymezení jednotlivých komponent a popsáním teoretických východisek jejich vzájemných vztahů. Pro výzkumnou část byl s ohledem na povahu výzkumného cíle zvolen kvantitativní přístup. Výzkumný soubor tvořilo 290 respondentů - žáků druhého stupně čtyř základních škol Moravskoslezského …více
Abstract:
This bachelor's thesis examines the relationships between self-efficacy, test anxiety, and school performance. The theoretical section is devoted to defining each component and describing the theoretical underpinnings of their interrelationships. For the research part, a quantitative approach was chosen. The research sample consisted of 290 respondents - second grade pupils of four primary schools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANDKAŠOVÁ, Monika. Self-efficacy, testová úzkost a školní prospěch u žáků druhého stupně ZŠ. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta