Hra v mateřské škole jako prostředek rozvoje kompetence k řešení problémů – Lenka KOŘÍNKOVÁ
Lenka KOŘÍNKOVÁ
Bakalářská práce
Hra v mateřské škole jako prostředek rozvoje kompetence k řešení problémů
Playing in kindergarten as a means of developing competence to solve problems
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá didaktickou hrou a dalšími metodami rozvoje klíčových kompetencí v předškolním vzdělávání, především se orientuje na rozvoj kompetence k řešení problémů a metodu hry. V rámci bakalářské práce jsou metodou pozorování analyzovány tři hry realizované prostřednictvím řízené činnosti. V záznamovém archu jsou zachyceny situace, ve kterých je jedna z kompetencí k řešení problému …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the didactic game and other methods of developing key competencies in preschool education, primarily focusing on the development of problem-solving competence and the game method. Within the bachelor's thesis, three games are realized through controlled activities and analyzed by the method of observation. The record sheet describing situations, in which one of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŘÍNKOVÁ, Lenka. Hra v mateřské škole jako prostředek rozvoje kompetence k řešení problémů. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Působnost a pravomoci vybraných orgánů územních samosprávných celků a jejich kompetence k řešení mimořádných událostí a krizových situací
Šárka Uhrová -
Rozvoj kompetence k řešení problémů na kurzech Filozofie pro děti a Výchovy zážitkem
Richard Macků -
Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku
Nikol ZDRÁHALOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů dramatickými aktivitami u dětí v mateřské škole
Tamara KUČEROVÁ -
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
Daniela BOUDOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Pavla Nývltová -
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
Daniela BOUDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva