Marketingový výzkum v oblasti krátkodobých nebankovních úvěrů – Šárka Posledníková
Šárka Posledníková
Master's thesis
Marketingový výzkum v oblasti krátkodobých nebankovních úvěrů
Marketing Research Concerning Short Term Non-Bank Credits
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje marketingovému výzkumu v oblasti krátkodobých nebankovních úvěrů a je stylizovaná do sedmi částí. První částí je úvod, druhá teoretická část popisuje marketingový výzkum. Třetí část charakterizuje jednotlivé společnosti, které byly vybrány pro marketingový výzkum a také je zde charakteristika základních pojmů, které by měl každý, kdo žádá o úvěr, znát. Ve čtvrté části je analýza …viacAbstract:
This thesis is dedicated to marketing research in the field of short-term non-bank loans and is stylized into seven parts. The first part is an introduction, the second part describes the theoretical marketing research. The third part describes the various companies that were selected for marketing research and there is also characteristic of the basic concepts that should everyone who applies for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/92188
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedúci: Simona Matušková
- Oponent: Radka Malkusová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSLEDNÍKOVÁ, Šárka. \textit{Marketingový výzkum v oblasti krátkodobých nebankovních úvěrů}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/2nd4xt/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMaster programme / odbor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketing společností poskytujících krátkodobé spotřebitelské úvěry v nebankovním sektoru
Lucie Dušková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Ermela Likaj