Vliv země původu na rozhodování spotřebitele o koupi nápojů – Petra Trlicová
Petra Trlicová
Diplomová práce
Vliv země původu na rozhodování spotřebitele o koupi nápojů
The Country of Origin Impact on Consumer´s Purchase Decision for Beverages
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma Vliv země původu na rozhodování spotřebitele o koupi nápojů bylo zjistit, zda má údaj o zemi původu v procesu rozhodování spotřebitelů o koupi nápojů na toto rozhodování vliv, a jak velký tento vliv je. Teoretická část práce je věnována teoretickým východiskům rozhodovacího procesu spotřebitele a charakteristice trhu nápojů v České republice. Praktická část je zaměřena …víceAbstract:
The aim of the thesis on the topic of The Country of Origin Impact on Consumer´s Purchase Decision for Beverages was to determine whether the indication of the country of origin in the decision-making process of consumers to buy beverages influences consumer’s decision and how big the effect is. The theoretical part of the work is devoted to theoretical basis of consumer’s decision-making process and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135328
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
EU-decision making process and non-state actors
Huseyn Valiyev -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova