Plán uvedení nového výrobku na Český trh – Bc. Jakub Krása
Bc. Jakub Krása
Diplomová práce
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Launch of new product on the Czech market
Anotace:
Cílem práce je zjistit, zda je možné uvést nový alkoholický nápoj na český trh. K splnění tohoto cíle byla využita analýza prostředí trhu, marketingové metody úspěšného zavádění výrobku na trh a dotazníkové šetření. Pomocí získaných dat jsem vytvořil návrh zavedení daného výrobku prostřednictvím marketingové strategie. Podle dotazníkového šetření bylo zjištěno, že zavedení výrobku na český trh je reálné …víceAbstract:
The aim is to determine whether it is possible to introduce a new alcoholic beverage on Czech market. To fulfill this goal was based on an analysis of the market environment, marketing techniques of successful market introduction and survey. Using the obtained data, I created a proposal for the introduction of a product through marketing strategies. According to a marketing survey, it was found that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v3z0s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží
Lukáš HOŘÍNEK -
Návrh propagační kampaně firmy zaměřené na koncové zákazníky
Aneta Taliánová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Podpora prodeje na internetu
Lukáš Lapka -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y
Martina Pavličíková -
Podpora prodeje z účetního a daňového pohledu
Štěpánka Urbánková