Bc. Martina Pavličíková

Diplomová práce

Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y

Online sales support for generation Y via chatbots
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení chatbot technologie v rámci komunikace se zákazníky. Cílem je zjistit preference v oblasti podpory prodeje u českých spotřebitelů z generace Y a také zjistit jejich ochotu komunikovat s chatboty a určit faktory, které vzájemnou komunikaci ovlivňují. Literární rešerše vymezuje pojmy jako je nákupní rozhodovací proces a konverzační marketing a charakterizuje …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of introducing chatbot technology in communication with customers. The aim is to find out the preferences in the area of sales support for Czech consumers from generation Y and also to find out their willingness to communicate with chatbots and to identify the factors that influence mutual communication. Literature search defines concepts such as purchasing decision …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Podnikový management