Bc. Jakub Krása
Master's thesis
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Launch of new product on the Czech market
Abstract:
Cílem práce je zjistit, zda je možné uvést nový alkoholický nápoj na český trh. K splnění tohoto cíle byla využita analýza prostředí trhu, marketingové metody úspěšného zavádění výrobku na trh a dotazníkové šetření. Pomocí získaných dat jsem vytvořil návrh zavedení daného výrobku prostřednictvím marketingové strategie. Podle dotazníkového šetření bylo zjištěno, že zavedení výrobku na český trh je reálné …moreAbstract:
The aim is to determine whether it is possible to introduce a new alcoholic beverage on Czech market. To fulfill this goal was based on an analysis of the market environment, marketing techniques of successful market introduction and survey. Using the obtained data, I created a proposal for the introduction of a product through marketing strategies. According to a marketing survey, it was found that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v3z0s/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží
Lukáš HOŘÍNEK -
Návrh propagační kampaně firmy zaměřené na koncové zákazníky
Aneta Taliánová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Podpora prodeje na internetu
Lukáš Lapka -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y
Martina Pavličíková -
Podpora prodeje z účetního a daňového pohledu
Štěpánka Urbánková