Jan BARTOŠEK

Bachelor's thesis

Vývoj parametrizovaných her v Unity pro pacienty trpící poruchou pozornosti s hyperaktivitou

The development of parameterized games in Unity for patients with attention deficit hyperactivity disorder
Abstract:
Tato bakalářská práce cílí na vytvoření her, které by mohly být využívány při léčbě pacientů trpících poruchou pozornosti s hyperaktivitou. V teoretické části práce je krátce popsána teorie kognitivních funkcí a ADHD. Následně jsou prozkoumány již existující kognitivní hry a jsou navrženy 4 hry včetně parametrů ovlivňujících jejich průběh. V praktické části je popsána implementace 4 her, které napomáhají …more
Abstract:
This bachelor thesis aims to create games that could be used in the treatment of patients suffering from attention deficit hyperactivity disorder. The theoretical part of the thesis briefly describes the theory of cognitive functions and ADHD. The theoretical part also examines existing cognitive games and designs 4 games with potential parameters affecting the game. The practical part describes the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Brůha

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BARTOŠEK, Jan. Vývoj parametrizovaných her v Unity pro pacienty trpící poruchou pozornosti s hyperaktivitou. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Applied Sciences

Bachelor programme / field:
Computer Science and Engineering / Information Technologies