Tereza Měsícová

Diplomová práce

Mezigenerační vnímání sociální reklamy

Intergenerational Perception of Social Advertisement
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na mezigenerační vnímání sociální reklamy. Klíčovým cílem práce je zjistit, jak generace X, Y a Z vnímají sociální reklamu a jak na ně reklamní sdělení působí. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy potřebné k řešení tématu. Je zde definovaná reklama a její druhy, sociální marketing, tvorba reklamní kampaně, nynější trendy a vymezeny generace spotřebitelů …více
Abstract:
This Master’s thesis focuses on the intergenerational perception of social advertisement. The aim is to find out how the generation X, Y and Z perceive social advertisement and how are these generations affected by the advertising messages. The basic terms that are necessary for this topic are explained in the theoretical part of the thesis. These terms include the definition of advertisement and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
  • Vedoucí: Šárka Velčovská
  • Oponent: Marcela Šimková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod

Práce na příbuzné téma

Všechny práce