Kateřina Štěrbová

Bakalářská práce

Analýza rozdílných marketingových strategií Pepsi Coly na trzích Indie a USA

Analysis of the different marketing strategies of Pepsi Cola in the markets of India and the U.S.A.
Anotace:
Práce má za cíl porovnat marketingovou strategii společnosti PepsiCo na domácím trhu a na zahraničním trhu. Domácí trh, USA, představují rozvinutý trh. Jako kontrast byl zvolen rychle se rozvíjející trh rozvojové země, Indie. Marketingové strategie jsou porovnány na základě teoretického přístupu. Teorie marketingové strategie je použita pro identifikaci nejdůležitějších marketingových aspektů, které …více
Abstract:
The goal of the thesis is to compare marketing strategy of the company PepsiCo in home market and in a foreign market. The home market, the USA, represents the developed market. For a contrast, the emerging market of developing country, India, has been chosen. The marketing strategies are compared on the theoretical basis. Theory of marketing strategy is used for identification of the most important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
  • Vedoucí: Gina Cook
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68907

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business