Tvorba přípravného kurzu pro zahraniční studenty ke studiu v českém jazyce na českých vysokých školách technických – Marwan Alsolaiman
Marwan Alsolaiman
Bakalářská práce
Tvorba přípravného kurzu pro zahraniční studenty ke studiu v českém jazyce na českých vysokých školách technických
Anotace:
Tato práce se zabývá přípravou zahraničních studentů na studium na českých technických vysokých školách a je zaměřena primárně na výuku českého jazyka a odborných předmětů na přípravných jazykových školách.V teoretické části se nachází popis dosavadních přípravných kurzů s diagnostikou vzniklých problémů a nedostatků.V praktické části jsou navrženy některé kroky potřebné ke zlepšení jazykového přípravného …víceAbstract:
Title: Creation of preparatory course for foreign students in Czech languageThis thesis deals with preparation of the foreign students for their future studies at Czech technical universities. It‘s primarily focused on teaching of Czech language and technical subjects at schools for language and preparatory studies.The theoretical part contains a description of current preliminary courses with diagnostics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/2nua2w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALSOLAIMAN, Marwan. \textit{Tvorba přípravného kurzu pro zahraniční studenty ke studiu v českém jazyce na českých vysokých školách technických}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/2nua2w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Rodilý vs. nerodilý mluvčí coby učitel češtiny jako druhého jazyka: problematika akcentu ve výuce dětí
Tereza Netíková -
Autenticita, nebo odbornost? Vnímání rodilého mluvčího jako učitele anglického jazyka vybranými aktéry vzdělávací politiky
Sára Catherine Prazak -
Přijímací zkoušky na střední školy v síti United World Colleges
Kristýna Gřešková -
Využití přípravného kurzu pro děti předškolního věku k úspěšnému zahájení povinné školní docházky
Petra FIALOVÁ -
Kvalita života žadatelů o dlouhodobé studijní vízum v Jihočeském kraji
Hana HANKOVÁ -
Právo na spravedlivý proces v řízení o udělení dlouhodobého víza
Markéta Vlková