Bc. Michal Jánošík

Master's thesis

Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai

Purchasing Decisions of Hyundai Customers
Abstract:
Práce je zaměřena na nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai.
Abstract:
The thesis is focused on the purchasing decisions of Hyundai customers
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jánošík, Michal. Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe