Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai – Bc. Michal Jánošík
Bc. Michal Jánošík
Master's thesis
Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai
Purchasing Decisions of Hyundai Customers
Anotácia:
Práce je zaměřena na nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai.Abstract:
The thesis is focused on the purchasing decisions of Hyundai customers
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jánošík, Michal. Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Kauza Hyundai: mediální, mocenské a legislativní souvislosti vstupu nadnárodní společnosti Hyundai Motor Company do České republiky
Kateřina Trebuláková -
Význam jihokorejských investic v ČR a na Slovensku v letech 2004 - 2013 (příklad Hyundai Motor Company a KIA Motors)
Jan Šebesta -
Strategie společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích
David Řehoř -
Finanční analýza společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.
Prokop-Kašpar Záruba -
Finanční analýza společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech, s. r. o.
Tereza Havlová -
Vliv korejské firemní kultury ve vybrané korejské firmě působící v ČR (Případová studie Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.)
Dominika ŠVECOVÁ -
Hyundai Motor Manufacturing Czech a evropský trh
Barbora Vítková -
Vliv pandemie COVID-19 na automobilový průmysl v ČR na příkladu společnosti ŠKODA AUTO, a.s.
Karyna Gontarenko