The Attitudes of the Czech and Slovak Internet Users Towards Social Network Advertising – Petra Lapúniková
Petra Lapúniková
Bachelor's thesis
The Attitudes of the Czech and Slovak Internet Users Towards Social Network Advertising
The Attitudes of the Czech and Slovak Internet Users Towards Social Network Advertising
Anotácia:
Počas posledných rokov sa využitie sociálnych sietí dramaticky zvýšilo a neustále sa pracuje na rozširovaní dostupných možností pre užívateľov sociálnych sietí. Výsledkom sú mnohé príležitosti pre obchodníkov, ktorí v súčasnosti využívajú sociálne siete pre svoje reklamy. Preto cieľom tejto bakalárskej práce je preskúmať postoje užívateľov voči reklamám, ktorým čelia na týchto sociálnych sieťach, konkrétne …viacAbstract:
During the last few years, the use of social networks has increased dramatically. The developers constantly work on widening options available for social network users. As a result, many opportunities have emerged for marketers, who now massively use social networks for the advertising. Therefore, the purpose of this study is to explore the attitudes of users towards the advertising they face on these …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/100969
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2013
- Vedúci: Terezie Mutinová
- Oponent: Kateřina Kashi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAPÚNIKOVÁ, Petra. \textit{The Attitudes of the Czech and Slovak Internet Users Towards Social Network Advertising}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/2o4ltc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Users’ Trust in Applications and its Security Implications
Michaela Doležalová -
The Impact of Emojis on Users' Responses Online
Hoang My Ly -
The use of weak syllables and weak forms by Czech and Spanish common users of English
Adriana Štofková -
Predicting the mood of smartphone users
Martin Fekete -
Smartphone security and its understanding by adult users
Vojtěch Jelínek -
Selected open tools supporting security and privacy protection for regular end-users
Tamara Čierniková