Nikola Šťastná

Bakalářská práce

Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek

Marketing research focused on the image of premium brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému výzkumu zaměřeném na image prémiových značek. Cílem práce je zjistit, jak jsou vnímány prémiové značky v České republice a jak velkou roli při výběru produktu hraje prémiovost. Práce je rozdělena na tři hlavní části - teoretická, analytická, návrhová. Teoretická část této práce se věnuje značce a prémiové značce, identitě a image značky a jejího budování …více
Abstract:
This Bachelor thesis is dedicated to marketing research on premium brand image. The aim of the work is to find out how premium brands are perceived in the Czech Republic and how much premiumness plays a role in product selection. The work is divided into three main parts - theoretical, analytical, written. The theoretical part of this work is devoted to brand and premium brand, identity and brand image …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON