Nikola Šťastná

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek

Marketing research focused on the image of premium brands
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému výzkumu zaměřeném na image prémiových značek. Cílem práce je zjistit, jak jsou vnímány prémiové značky v České republice a jak velkou roli při výběru produktu hraje prémiovost. Práce je rozdělena na tři hlavní části - teoretická, analytická, návrhová. Teoretická část této práce se věnuje značce a prémiové značce, identitě a image značky a jejího budování …more
Abstract:
This Bachelor thesis is dedicated to marketing research on premium brand image. The aim of the work is to find out how premium brands are perceived in the Czech Republic and how much premiumness plays a role in product selection. The work is divided into three main parts - theoretical, analytical, written. The theoretical part of this work is devoted to brand and premium brand, identity and brand image …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON