Ing. Radka Fénešová
Bakalářská práce
Politický marketing
The political marketing
Anotace:
Prostřednictvím politického marketingu politické strany a kandidáti oslovují své potenciální voliče a přesvědčují je, aby volili právě je. Nabízeným produktem je politický program, podle kterého si voliči vybírají. Důležitým faktorem při procesu rozhodování občanů je celkový dojem, který mají z politického subjektu. Politické preference jsou určovány aktuální hospodářskou a společenskou situací. V …víceAbstract:
Political parties and candidates address their potential electorate through the political marketing in order to vote just for them. Political program if offered product on which voters make their choice. Overall impression and style of political subject is an important factor for citizens’ decision making process. Political preferences are determined by actual economical and social situation. In time …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a5xrv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing
Lukáš Jíra