Aktuální trendy psychologie reklamy – Tomáš Šindler
Tomáš Šindler
Bachelor's thesis
Aktuální trendy psychologie reklamy
Current trends in psychology of advertising
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje psychologii reklamy, konkrétně aktuálním trendům psychologie reklamy. V teoretické části této práce je důkladně popsána reklama i marketing. Důležité, je pochopení fungování reklamy a prostředků, kterými se prodávající snaží přímo či nepřímo ovlivnit nákupní chování zákazníků. Mezi aktuální trendy psychologie reklamy se řadí i slevy, které obchodníci nabízejí čím dál častěji …viacAbstract:
This Bachelor thesis focuses on the psychology of advertising and specifically its currenttrends. In the theoretical part of this work, advertising and marketing is thoroughly described. It is important to understand how advertising functions and the means by which the seller attempts to, both directly indirectly, influence the buying behavior of consumers. Among the current trends in the psychology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Hana Chýlová
- Oponent: Mikuláš Josek, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Vyhodnocení vlivu daňových slev na výši čisté mzdy pro různé příjmové kategorie
Petra Ullmannová
Názov
Vložil
Vložené
Práva