Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka – Denis Švejda
Denis Švejda
Bakalářská práce
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Anotace:
Metodologie výpočtu hodnoty pro zákazníka marketingovým, inovačním a univerzálním přístupem. Zvýraznění jejich předností i nedokonalostí. V praktické části vystoupí do popředí výhody i nevýhody při zjišťování potřebných informací, rozdílných u různých přístupů měření hodnoty pro zákazníka. Bakalářská práce je určena všem, kteří stojí na rozcestí při vnímání hodnoty, při snaze najít konkurenční výhodu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4628
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
- Vedoucí: Radim Vlček
- Oponent: Jan Heřman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4628
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Milena Zdeňková -
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Anna Bondareva -
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek
Alena Škrhová