Marketingový mix produktů v oblasti populární hudby – Martin Šugra
Martin Šugra
Bakalářská práce
Marketingový mix produktů v oblasti populární hudby
The Marketing Mix of Pop Music Products
Anotace:
Tématem této bakalářské práce byl marketingový mix produktů v oblasti populární hudby. Cílem práce bylo demonstrovat užití prvků marketingového mixu na tomto trhu, který je velmi specifický. Bylo pojednáno celkem o čtyřech základních prvcích marketingového mixu a to o produktu, ceně, distribuci a komunikaci. Pro popis, analýzu a predikci budoucího vývoje bylo využito primárně sekundárních zdrojů a …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis was marketing mix of pop music products. The goal of this thesis was to demonstrate the use of marketing mix tools on this market which is very specific. Four basic tools were analysed. Among these tools were product, price, distribution and communication. Secondary sources along with author's long time observation were used for description, analysis and future predictions …víceKlíčová slova
Marketingový mix hudba pop hudební trh focus group CD Album MP3 iTunes celebrita značka
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102646
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Markéta Zajarošová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová