Motivační úlohy v hodinách matematiky na 1. stupni základní školy – Jana Kohoutová
Jana Kohoutová
Master's thesis
Motivační úlohy v hodinách matematiky na 1. stupni základní školy
Motivational Tasks in Mathematics Lessons at the Primary Education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá užíváním motivačních úloh v hodinách matematiky. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak učitelé pracují s motivačními úlohami v hodinách matematiky na prvním stupni základní školy. V teoretické části popisujeme obor matematiky a zasazujeme jej do kontextu vzdělávání. Dále se zabýváme motivací lidského jednání se zaměřením na školní prostředí. Výzkum byl prováděn kvantitativní cestou …moreAbstract:
The thesis deals with the use of motivational tasks in mathematics classes. The aim of the research was to find out how teachers work with motivational tasks in mathematics classes in primary school. In the theoretical part I describe the field of mathematics and place it in the context of education. Next, We discuss the motivation of human action with a focus on the school environment. The research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kohoutová, Jana. Motivační úlohy v hodinách matematiky na 1. stupni základní školy. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová -
Osobnost Ireny Krškové a výuková metoda "Se Sněhurkou k hudbě"
Monika BLAHOVÁ -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Metoda expertních skupin ve výuce přírodopisu
Michaela BENEŠOVÁ -
Využití historie matematiky ve výuce matematiky: matematika starověkého Egypta
Lada Šturmová