Společenská odpovědnost mobilních operátorů – Bc. Jan Jonáš
Bc. Jan Jonáš
Master's thesis
Společenská odpovědnost mobilních operátorů
Social responsibility mobile operators
Anotácia:
Podstatu společenské odpovědnosti firem by jsme měli chápat, jako revoluční změnu a nejdůležitější krok k odpovědnosti za naše podnikání. Aplikování a realizace společenské odpovědnosti je apriori nezbytný a dlouhodobý proces, který však v dnešním světě bude hrát stále větší úlohu. Společenská odpovědnost podniků je zaměřena na sociální, ekonomické a environmentální řešení formou finančního přispění …viacAbstract:
We should understand an essence of a corporate social responsibility as a revolutionary change and most important step towards accountability of our business. Applying and implementing corporate social responsibility is a necessary priori and long-term process which will play an increasingly important role in today's world. Corporate social responsibility is focused on social, economic and environmental …viacKľúčové slová
CSR environmentální oblast etický kodex firemní filantropie implementace komunikace trvale udržitelný rozvoj vztahy s veřejností. Corporate Social Responsibility environmental area etisc code corporate philantrophy implemnatation communication long-term sustaineble development public relations.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eozpo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Smetánka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró