Webová prezentace muzea umění {--} Galerie Středočeského kraje – BcA. Ivana JOZEKOVÁ
BcA. Ivana JOZEKOVÁ
Bakalářská práce
Webová prezentace muzea umění {--} Galerie Středočeského kraje
Web presentation of art museum - Art Gallery of Central Bohemia Region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh řešení webové prezentace, konkrétně webové prezentace Galerie středočeského kraje. První část práce se zabývá tématem muzeí a jejich způsobem prezentace. Další část práce poskytuje analýzu vybraných webových prezentací světových a českých muzeí a hodnotí jejich pozitivní a negativní stránky. Praktická část využívá veškerých získaných znalostí z předchozích …víceAbstract:
This bachelor{\crq}s thesis is focused on the design of web presentation, namely of the Art Gallery of Central Bohemia Region. The first part of the thesis deals with the topic of museums and their way of presentation. The next part provides the analysis of chosen web presentations of world and czech museums and evaluates their positives and negatives. The practical part encompass all gained knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
17115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JOZEKOVÁ, Ivana. Webová prezentace muzea umění {--} Galerie Středočeského kraje. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Galerie Středočeského kraje jako společensky přínosná galerie
Věra Pinnoy -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Nové cesty zprostředkování umění Galerie Středočeského kraje
Adéla Kaderová -
Analýza mediální strategie Galerie Středočeského kraje na příkladu výstavy Stavy mysli
Oxana Ondříčková -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci
Martina Lašová -
Marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje
Marie MRÁZKOVÁ -
Transformace Českého muzea výtvarných umění na Galerii Středočeského kraje. Kulturní a ekonomické aspekty.
Kateřina Hončová -
Moderní prezentace muzea
Lukáš Popp