Sociální integrace nadaného žáka s poruchou autistického spektra – Zuzana Havlíková
Zuzana Havlíková
Bakalářská práce
Sociální integrace nadaného žáka s poruchou autistického spektra
Social integration of a gifted student with an autism spectrum disorder
Anotace:
V pedagogické a speciálně pedagogické praxi se dennodenně setkáváme s diskuzí, zda sociálně integrovat nadané žáky s poruchou autistického spektra do běžné či specializované třídy. Při rozhodování sociální integrace u nadaného žáka s Aspergerovým syndromem je obzvlášť důležité znát veškerá specifika poruchy a úskalí vzdělávací praxe. Často k rozhodnutí napomůže prostá sumarizace a zhodnocení efektivity …víceAbstract:
In pedagogical and special pedagogical practice, we meet daily with a discussion on whether to socially integrate gifted pupils with autism spectrum disorder into regular or specialized classes. When deciding on social integration in a gifted pupil with Asperger's syndrome, it is especially important to know all the specifics of the disorder and pitfalls of educational practice. A simple summary and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havlíková, Zuzana. Sociální integrace nadaného žáka s poruchou autistického spektra. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Poruchy autistického spektra se zaměřením na Aspergerův syndrom
Anna MEICHSNEROVÁ -
Sociální aspekty individuální integrace žáka s Aspergerovým syndromem
Radka Vlčková -
Integrace studenta s Aspergerovým syndromem na sportovním gymnáziu v pohledu asistenta pedagoga
Ilona Růžková -
Příměstský tábor jako prostředek k rozvoji sociální integrace dětí se zdravotním postižením
Barbora UHLÍKOVÁ -
Role asistenta pedagoga v procesu integrace na druhém stupni ZŠ
Tereza Chmelíčková -
Nadaný žák s Aspergerovým syndromem v základní škole
Renáta Bendová -
Učitel a nadaný žák na české škole
Vendula Morávková