Aneta Bednaříková

Bachelor's thesis

Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.

Communication on the Social Networks of the Company Lázeňská káva, s. r. o.
Abstract:
Bakalářská práce, která nese název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti, s cílem navržení možností využití sociálních sítí vedoucích k růstu značky, rozvoje firmy a také zvýšení prodejů. Práce se skládá ze dvou částí, tedy části teoretické a části praktické. Část první, tedy teoretická, se zabývá internetovým marketingem …more
Abstract:
The bachelor's thesis, which is entitled "Communication on the social networks of Lázeňská káva, s. r. o." focuses on the company's marketing communications, with the aim of designing opportunities to use social networks, leading to brand growth, company development as well as increased sales. The bachelor's thesis consists of two parts, the theoretical part and the practical part. Part One, theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Vendula Kolářová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bednaříková, Aneta. Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe