Metodologie a metody výzkumu marketingové komunikace – Kristýna Mrkvová
Kristýna Mrkvová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Metodologie a metody výzkumu marketingové komunikace
Anotácia:
Metodologie vědecké práce zahrnuje všeobecně známé pojmy a definice, jako jsou věda, výzkum, metoda a metodika. Jedná se tedy o obecné systematizované znalosti faktů nebo principů, systematické chování světa kolem nás pomocí pozorování, experimentování, měření a formulace zákonitostí, systematické zkoumání objektivní reality, jejímž cílem je aplikace nových poznatků ve vědě s nestranným kritickým nadhledem …viacAbstract:
The methodology of scientific work includes well-known concepts and definitions such as science, research, method and methodology. It is thus a general systematic knowledge of facts or principles, systematic behavior of the world around us through observation, experimentation, measurement and formulation of regularities, systematic examination of objective reality, the aim of which is to apply new …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.
vyšší odborný program:
Veřejnosprávní činnost Zaměření: Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.